Reklamační řád
Dle § 13 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je prodávající povinen řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění (“reklamace”), spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit.
1. POSKYTNUTÍ SLUŽBY
- bezprostředně před poskytnutím služby je zákazník seznámen s jejím průběhem, kontaindikacemi a má možnost klást doplňující otázky.
- v případě, že zákazník poskytovatele služby neseznámí s tím, že trpí některou z uvedených kontraindikací (uvedeny při seznamování klienta s poskytovanými službami a jejich průběhem, viz dokument "Smlouva o provedení permanentního make-upu / tetování / barvení obočí") anebo, že se jeho zdravotní stav od minulé návštěvy změnil, není možné službu reklamovat a zákazník přebírá plnou odpovědnost za případné estetické a zdravotní následky.
- není-li klient s výsledkem procedury spokojen, je potřeba uplatnit reklamaci v den uskutečnění služby a před jejím zaplacením.
- zákazník úhradou služby - permanentního make-upu / tetování / barvení obočí - bez nahlášení vady, souhlasí s dílem a vzdává se tak možnosti případné pozdější reklamace.
2. VADY
a) Reklamace poskytovaných služeb musí být zákazníkem učiněna bezodkladně a na místě, kde byla služba poskytnuta. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
- výjimkou může být pouze chybějící barva po vyhojení, pokud lze vyloučit vlastní vinu, jako jsou strhnuté stroupky, řezné rány, apod.
- za vady se nepovažují souvislosti vzniklé v důsledku neopatrného a zvláště nebezpečného jednání klienta (ucuknutí, unáhlený pohyb, apod. )
- za vady se nepovažují jakékoliv nedostatky u cover tattoo (překrytí starého tetování) - jedná se o komplikovanou práci, kde není jistý výsledek práce z povahy překrývaného tetování a někdy je třeba improvizace - odchylky od návrhu
- za vady se nepovažují nedostatky barvy a rozpití barvy v místech nevhodných k tetování (jazyk, ret, chodidla, ucho, lokty, kolena, holeň, prsty, dlaň a hřbet ruky)
b) Při reklamaci poskytovaných služeb po zaplacení, musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením poskytovatele služeb. Každý klient podepisuje čestné prohlášení ke každé provedené procedůře, kde je obeznámen s kontraindikacemi procedury, možnými vedlejšími účinky a správnou domácí péčí. Při odchodu z procedůry dostane klient kopii čestného prohlášení, kde je uvedeno jak o vykonanou proceduru pečovat.
3/ VYŘÍZENÍ REKLAMACE
- reklamace se podává vždy písemně - vyplněným reklamačním formulářem, který je ke stažení níže nebo v tištěné formě v salon. S vyplněným formulářem je potřeba zajít na adresu salonu, kde odborník, který službu poskytl posoudí, zda je reklamace oprávněná či nikoli.
- poskytovatel služby o reklamaci rozhodne ihned a to dle jeho uvážení buď poskytnutím slevy, vrácením peněz nebo okamžitou nápravou, případně dohodou o nápravě po zhojení.
- v případě, že poskytovatel služeb reklamaci zamítne, vydá zákazníkovi písemné odůvodnění zamítnutí.
4/ ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- tento reklamační řád nabývá platnosti dne 01.03.2024
ZDE SI MŮŽETE STÁHNOUT REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ